• See kursus on Meditatsiooni õpetaja kursuse noorem õde. Kui Meditatsiooni õpetaja kursus kestab 1 aasta ehk 22 õppepäeva, siis Meditatsioonijuht,nõustaja õpe 9 õppepäeva. Maivi osales selles, sest Maivi reisib palju ja ei pruugi aastases õppes saada seetõttu osaleda. Vorm ja teemad on samad, ainult võetakse palju rohkem teemasid läbi ning saadakse palju rohkem praktilisi kogemusi ka. Meditatsiooni õpetaja kursuse läbinu on võimaline oma teadmiste ja kogemustega juhendama meditatsiooni gruppe. Õpetaja peab ju olema ikka sammukese võrra eespool ja enesekindlam kui õppijad. Ja oluline, et õpetaja teab ÕIGET infot. Põhjalik õppekava on kodulehel. Õppes lähtutakse AINULT VALGUSTUNUD MEISTRITE: Osho; Buddha; Lao Tzu; Krishnamurti, kogemustest, õpetaustest ja meditatsioonidest, tehnikatest. Meditatsiooni õpetaja kursust juhendab Sarita, rahvusvaheliselt kvalifitseeritud meditatsiooni juhendaja ja õpetaja. Registreerumine: meditatsioonikool@gmail.com https://youtu.be/PR75uQXtSt8

  • Kadri lõpetas unerohtude tarbimise juba peale 7ndat päeva Osho Dünaamilist meditatsiooni tehes. Ja Kadri sai lahti veel ühest sõltuvusest – vaata! Meditatsiooni “imed”! Igaühega toimuvad meditatsioonides erinevad “asjad”, aga on lihtsalt tore saada teada, kuidas inimesed abi saavad! Osho Dünaamilist meditatsiooni® nimetatakse ka revolutsiooniks teadlikkuses. 1 – 21 mail toimub järgmine zoomi grupp: 21 päeva Osho Düanaamilist meditatsiooni®. Võib osaleda ka vähem (alates 7 järjestikust päeva) Osho dünaamilisest meditatsioonist räägib Osho arst, Amrito ja demonstreeritakse ka, kuidas see käib: meditatsiooni esimene aste teine aste viimased 3 astet Osho Dünaamilise meditatsiooni eesti keelne instruktsioon

  • Helen, Jaana ja Kersti osalesid Meditatsioonijuht, nõustaja kursusel. Uus kursus on kavas 17 aprill – 16 mai, 2021.

  • Arvamused erinevad sageli reaalsusest – me arvame paljut ja arvame valesti, arvame ennast tõkestavalt ja pidurdavalt. Me arvame, et midagi ei saa teha, kui pole meie arvamuse järgi nn “õigeid” tingimusi, me arvame, et miski siis ei tööta, kui tingimused “pole need”… Mitmedki arvasid, et Osho Dünaamiline meditatsioon (21 päeva) “ei tööta” zoomis, et energia pole see ja kodus ei saa teha nii vabalt, kui tahaksid ja ei saa võtta kodus tunniks ajaks ruumi ja pereliikmetelt paluda mitte segamist… Ei, ei, ei – me oleme harjunud ütlema eisid ja mõtlema eitavalt. Kahjuks. VAATA KA KADRI KOGEMUSVIDEOT: vabanemine 2 sõltuvusest nende päevade jooksul https://www.youtube.com/watch?v=-umbzRKy1WE&t=4s Kes aga olid “jah meditatsioonis”, kogesid suurepäraseid muutusi nende 21 päeva jooksul, mil tegime zoomis Osho Dünaamilist meditatsiooni. Siin on vaid 2 inimese kogemused (kõik ei taha ju avalikult rääkida), aga paljud kogesid ärevuse vähenemist ja seda, et igapäevaelu pingelised situatsioonid ei mõjuta enam nii kui varemalt jne.

  • Kui sa ei tee mitte kui midagi kehaliselt, mentaalselt, siis sa lihtsalt oled. Lihtsalt olemine – see ongi meditatsioon. Sa ei saa seda teha, sa ei saa seda praktiseerdia. Sa saad vaid mõista seda. Ja kuna iganes sul on aega, lihtsalt ole ja heida kõrvale kõik tegemised. Mõtlemine on ka tegemine. Kontsentreerumine on samuti tegu. Kontemplatsioon on ka tegemine. Ilma väikseimagi liikumiseta, kui sa sisened täiesti oma keskusesse – see on meditatsioon.

  • Elu koosneb lõpmatutest praegustest hetkedest. Kui sa mõistad sügavuti seda, siis su elu ei ole kunagi enam midagi muud kui praegune hetk. Isegi kui sa meenutad minevikku, saad sa seda meenutada vaid sellel praegusel hetkel. Ja kui sa mõtled tulevikust, saad sa sellest mõelda ainult praegu. Aga inimesed elavad nii, nagu oleks praegune hetk takistus, mida tuleks ületada…., et jõuda kuhugi paremasse kohta, mis on saabumas. See on hullus, see teeb elamise raskeks

  • Hirm ja armastus on ühe telje kaks otsa: kui üks suureneb, siis teine peab vähenema. Pole vaja töötada hirmuga – suurenda armastust ja hirm väheneb ise.

  • Mida rohkem on meil hirme, seda kehvem on meil uni. Mõtted viivad une. Ka siis, kui sa arvad, et mõtteid pole, on ikka kuskil sisekõne, mis ei lase uinuda või rahulikult magada…

  •   Lõõgastunud teadlikkus = vaatlemine. Vaatlemine ilma arutlemata, hinnangut andmata. See on alguspunkt sel teel.

  • Küsimus Oshole: George Gurdijeff on öelnud: ” Sa oled vangis. Kui tahad väljuda vanglast, siis esimene asi mida sa pead tegema, on mõista seda, et sa OLED vangis. Kui sa arvad, et oled vaba, siis ei saa sa pääseda”. “Mis on need vanglad, mida mina nimetan “koduks”?

  • Mees- ja naisenergia kursus, kus õpetatakse tasakaalustama seksuaalenergiat, mis on teise nimega eluenergia (baasenergia) ja mil käsitletakse ka naiste- meestehaiguseid (eesnäärme probleemid, naiste rinnaprobleemid jne) ning seksuaalprobleeme, on väga laiaulatuslik ja koosneb paljudest osadest. Toimunud on juba mõned selelteemalised kursused ja sellega ka jätkame. Samuti toimuvad Ayurenergeetika kurussed selja- ja kaelaprobleemide lahendamiseks (teine suur ayurenergeetika kursuse valdkond) Video kursusel osaleja kogemuse kohta  

  • Osho loeng siin ja praegu

    Kas sa oled sellest teadlik või mitte, aga sa ei saa olla kusagil mujal kui vaid siin ja praegu. Kus sa iganes oled, see on ikka vaid siin ja praegu. Sulle on antud vaid 1 hetk korraga. Ja sa raiskad selle hekte tuleviku planeerimise või muretsemise peale. Ja tulevik ei tule kunagi. Mis saabub on alati siin ja praegu. See on “praeguste” seeria…

  • Osho loeng armastusest

    Armastus on ehe vaid siis kui ta annab vabaduse. Olgu see kriteeriumiks. Armastus on tõene vaid siis, kui ta ei sekku teise inimese privaatsusesse, kui ta respekteerib teise individuaalsust, privaatsust. Aga armastajad keda igal pool näeme, nende kogu püüe on, et miski ei jääks privaatseks.

  • OSHO: I leave You My Dream Ma jätan teile oma unistuse on liigutav film Osho lahkumisest 19. jaanuaril 1990.a. Päev enne, 18. jaanuaril, koguneb rahvas Gautama de Buddha meditatsiooni Halli Evening meetingule (õhtusele mediteerimise kohtumisele). Osho keha oli sellises valus, et ta ei olnud võimeline Halli tulema. Tema soovitus oli aga, et meditatsioon toimuks tavalisel ajal ja ta ütles, et mediteerib oma rahvaga koos omas ruumis.

  • Olevikku segab vaimne müra me peas ja osa sellest vaimsest mürast on lugu “minust” ja see on problemaatiline lugu. Kuskil on lootus, et tulevikus see ükskord enam ei ole problemaatiline.  Samas mitte aru saades, et seda, mida nimetatakse tulevikuks, tegelikult ei eksisteeri. Kui see eksisteeriks, oleks see ammu avastatud ja avastajele püstitatud monument: “Tema, kes ta avastas tuleviku”. Aga seda pole juhtunud ja ei juhtu.  Tulevikku ei eksisteeri. See on vaid kontseptsioon su peas.

  • Video räägib sellest, kuidas jooga alguse sai, ning et see oli mõeldud selleks, et õppida elama tervislikult: et teada mida teha ning mida mitte, kuidas teha – mis kell üles ärgata; mida süüa ja mida mitte… Kuidas arendada endas distsipliini. Aga jooga ei saa puudutada sügavaimat vaimset energiat – Kundalinit. Joogal ei ole sellega mingit pistmist. Tänapäeval on joogat tõlgendatud valesti ja kasutatud valedel eesmärkidel.

  • Meditatsioon on kogu meie elamises olev liikumine: kuidas me elame, kuidas käitume, kas meis on hirme, ärevusi, kurbust; millised kujutlused oleme ehitanud ülesse iseendast, teistest…. Meil tuleb täielikult korrastada oma maja = iseend. Esmalt on vaja mõistmist, mis on korralagedus, segadus, miks me oleme vastuolus isseendaga, miks on vastandite vahel pidev võitlus. Ja siis asjade õigetele kohtadele paigutamine – see on meditatsiooni algus.

  • Teaduslik uuring, mis tõestas, et veemolekulid on mõjutatavad mõtetest. Professor Emoto tegi katseid, kuidas positiivsed ja negatiivsed mõtted muudavad vee molekuli ilusast ebasümmeetriliseni välja, sõltuvalt meie mõtetest ja emotsioonides.  Tuleb meeles hoida, et 90% meie kehas on vesi.  Kui mõtted teevad seda vee molekulidega, siis võib ette kujutada, mida mõtted meiga teevad…..

  • Me otsime tõde või otsime Jumalat või otsime perfektset elu jne. Meil peab juba olema meie peas muster või idee, et mis see on. Ja et missugune see olema peab  – millist värvi, millise sisuga… Meil on mõte, et oleme midagi kaotanud ja peame seda otsima… Ja kui leiame selle, peame olema võimalised seda ära tundma. Me siis ju teame seda juba. Ainus, mis peame tegema, on otsida see välja. Niisiis esimene asi, mida mõista, on et mitte otsida. Ja ära lase end lollitada raamatute poolt, mis kirjutavad, mis meditatsioon on.

  • Osho arst, Dr J. Andrews räägib viimastest põnevatest uudistest, uurimstöödest neuroteaduses, mis on tehtud meditatsiooni kohta.